RSS

Sakit



Crohn datang tanpa diundang, pergi tanpa disuruh.. Suruh datang tak datang datang plak kan.. ahaaa..tak adelah..tidak lah aku berani nak jemput crohn datang.

Tapi entah lah aku rasa penyakit ni ajar aku macam macam. How to behave? Attitude? Emotion.. paling penting aku makin NAMPAK KEESAAN DAN KEKUASAAAN ALLAH SWT. Buat aku rasa kerdil, malu, kotor bergelar hamba Allah selama ini.

Aku rasa kalau la penyakit ni boleh paksa aku sujud padanya aku redha. Aku memang patut. Aku hambanya. Aku redha jika balasannya aku hambamu yang solehah.

Jika ku pandang masa dan waktu yang lepas..takutnya aku ya allah...kurangnya amalanku..riaknya diriku..angkuhnya sikapku..astaqfirullahalazimm..

Jika sesiapa terbaca, tolongnya cakap "kalau insaf x payahlah nak postkan..itu u n GOD".. Dont be like that my dear. You are my saudara. Moga post ini mengubati lukamu sama.

Yakinlah (ku tujukan lebih pada diri sendiri, sesungguhnya iman ini sangat lemah) ujian hari ini untuk sesuatu yang lebih baik esoknya. Celik matamu buka hatimu..gunalah akalmu..jika tidak disini sudah pastilah DiSANA menant.

Untuk anak-anak Momi, may Allah swt jadikan kamu anak2 yang soleh dan solehah. Aminnnnnnn...



Most prettiest is the attitudE


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment