RSS

Amarah Dalam Hati

Cewahh..tajuk dramatik..
Yeah..aku berdrama. Drama sangkar dunia yang betul2 mencabar emosi.  Aku ingat aku kuat, tabah tapi tak sebenarnya. Aku rasa aku jadi emo n work-akhohol (term aku sendiri) sebab aku stress dgn kelemahan dalam diri ini.  Aku ingat aku redha,tapi hati ni eh minda ni Still tak ley nak terima .
Kerja-since aku nak sangat buat SAP hasil usaha discuss dengan team lead, buat ticket dengan very less error , study study study , baca baca baca, tanya tanya tanya alhamdulillah aku rasa aku dah boleh berbangga dengan hasil usahasendiri. Akhirnya aku boleh gelar diri sendiri SAP support .Alhamdulillah. Allah SWT yang bagi kekuatan ini. Syukur....
7 yyin tinggal 3 minggu kat sini. Macam2 kerenah anak 2.Niat atii nak bawak dia jalan tidak kesampaian. Saya Keterkilanan. Huhuhu...



Most prettiest is the attitudE

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment