RSS

Redha

Urm, aku pasrah dan redha dengan ujian Allah S.W.T buat aku ni. Orang cakap sakit ni penghapus dosa dan aku sedar kekurangan diri ini. Aku redha. Alhamdullillah walaupon sakit ni sakit yang tahap aku pon susah nak terang, tapi banyak membetulkan kekurangan dalam keluarga aku. Hubungan dengan suami, anak-anak, ibu bapa saudara. Semua Nampak jelas Nampak pengukuhan kasih saying. Alhamdullillah. Allah gerakkan hati kami sekeluarga mendekatinya dengan cara sebegini. Aku redha. Alhamdullillah. Urm, pasal sakit aku? It's Chrone. Ketidakupayaan kekal. Doktor cuma mampu letakkan sakit ni dalam keadaan kebah 'remission'. X ada cure. 1 dalam sejuta. Pasal Zada. Hahaha..buat aku berbunga-bunga. Dalam takut cikgu, abang dan kakak kat sekolah. Langsung x lemahkan semangat dia nak kembali ke sekolah. Alhamdullah banyak-banyak. Cuma ye, bangun pagi ok lagi tapi nak mandi pagi mau patah pinggang aku nak angkut g toilet. Adeh. Momi tinggal tulang n kulit ni Zada. Kesian momi. Ayat psyko setiap pg aku guna.kadang-kadang tak larat nak memujuk aku angkat masuk bilik air bagi mandi. Apa lagi suara Zada announcer la becomenya. lotih Mak! Tapi tanggungjawap aku. Insyaallah aku nak jadi mak yang sesempurna boleh selagi umur Allah S.W.T bagi. Amiinnnn...

Tengok, happy kan anak saya nih. Aminnn...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment