RSS

HIDUP

Harga petrol naik lagi..mula mula tu x la rasa kesannya sangat..tapi sekarang bila lauk pauk harga naik mula la nak garu kepala..mula la rasa nak run bizness betul2..haishh..duit duit..
Hubby asik cakap pasal biznes printing n aku sendiri biznes import aku..problem utama shipping coz..kebanyakkan nak ambil rm15/kg..ada yang nak amik murah tapi kena order banyak baru sangat save. Hurmm..payah sebab aku order based pada order aku dapat..kena marketing lagi ni..
Bila buat marketing di facrbook tag banyak2 pon kena marah..ops..x drr la marah..kena block 14 hari saja..haishh..dah tu kadar tukaran wamg asing pon x meneNTU..sekejap jadi murah sekejap jadi mahal..0.0002 cent mahal jugak tw untuk bi kecik macam aku nih..
Dek kepeningan harga barang naik n gaji dok maintain gitu jugak Zada la rasa kesannya..Abah sibuk buat design part time n her momi busy with her part time promote biz kt facebook..bila dia merengek kena marah..sian dia..aku tau salah tapi this money for her too..uwaaa.....sian...
So as for todayaku bawak dia g main kt giant..tempat mainan tu..tapi biasa la..budak cepat bosan..apatah lagi bila ada budak lain datang n pergi..matanya mula la menjengah tempat lain..
Hurmm..makan pon x sempat..nak g main nih..
Imaginasi dia hanya tuhan yang tahu..
Kejap g nak bawak g Karoke boleh? ♡♡♡♡♡

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment